Debut !!

Jaja, jag är en drömmare, befinner mig liksom i en annan värld ibland, det är därför jag glömmer saker lite då och då =)

Men det tillhör min charm =D

Idag har jag Hulken och Anna spenderat hela dagen i stan och kista för att handla inför nyårsafton det kommer bli kanon tror jag=)

Efter att ha sprungit runt i 11 miljoner affärer ska vi ta en fika (något som är VÄLDIGT nytt för Hulken), man kan säga att det var hennes fikadebut, hon köper  iallafall en stor morotskaka med en kopp varm chocklad med grädde på toppen, så sätter vi oss ner och börjar äta och prata (som man brukar)...

Efter ca 5-10 min är Hulkens bricka alldeles tom, och hon lutar sig tillbaka och säger:

"Jaha hur länge brukar man fika då" hahaha

Hemskt kul !!!

Men, men imorogn är det nyår woho !!!=)


See ya dont wanna be ya !!!!

/P

Kommentarer
Postat av: Benny

Hoppas de blev bra när du kom hem sen igår. Jennifer, vad de så du hette? skitsamma. Riktigt jävla kul kväll var de iaf. Ha de /Benny

2010-01-01 @ 14:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0