Brainwave !!!

Ibland har man dagar när man absolut inte hajar någonting och ibland har man dagar då man får en sk brainwave, idag är en sån dag ...

Jag har nämligen kommit på att jag är ett typ exempel på en person som både vill ha kakan och äta den, de är som Hulken skulle ha sagt "jag i en nötskål". Vad det än gäller så vill jag ha det jag inte har, eller inte kan få. Om någon skulle säga till mig imorgon att jag absolut aldrig får äta lasagne (vilket jag hatar) så lovar jag att jag skulle  göra ALLT för att få lite lasagne ...

Samma sak med att jag är totalt oförmögen att lära av mina misstag, jag gör om dem gång på gång, och jag tycker så synd om mig själv för att det alltid är så mycket problem och dramatik runt omrking mig jämt, men idag kom jag på att det kanske är så att jag är en obotlig dramaqueen som letar efter problem ???

Hur som helst så är jag iallafall grymt stolt över mig själv att jag har kommit på det här med mig själv, självdistans på hög nivå skulle jag vilja säga =)

See ya ... !!!

/Prinsessan






Kommentarer
Postat av: Jenny

du glömde skriva att du också är obotligt tafatt! =)

2009-12-15 @ 18:07:52
Postat av: H

och obotligt disträ

2009-12-15 @ 18:25:16
Postat av: Prinsessan

Ne vi stryker tafatt det var inte det jag var ute efter när jag pratade med dig, jag menade typ att jag är för mycket manana manana

2009-12-15 @ 21:45:52
Postat av: Anonym

vad faan är manana manana?

2009-12-15 @ 23:43:09
Postat av: Hippien

Dramaqueen, center off attention, kärt barn har många namn.. kanske sessan är ett? ;)



Peace and love to yaaa

2009-12-17 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0