Bakisdag !

Idag mår man som man förtjänar, reaktionsförmågan är inte på topp, om jag skulle kasta en boll i min käre vän Hulkens huvud skulle hon antagligen inte märka någonting förens efter ca 10 sekunder och säga något i stil med "ahaaa" och klia sig i huvudet, på den nivån är det idag!

Trots detta har jag städat hela mitt hem idag, jag är grymt stolt över min prestation, hemmet blänker som aldrig förr, så om ni kollar ut genom fönstret och blir bländade av något så är det förmodligen bara mitt hem som blänker och inga ufon eller ngt annat övernaturligt =)

Så nu sitter vi här och laddar upp för vårat tills vidare hemliga uppdrag genom att lyssna på lugn musik ...


Den här nivån är det på musiken idag.
Ne nu ska jag sjunga vidare
See ya dont wanna be ya !
/ Prinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0